Skundų teikimo politika
Jei turite pastabų ar skundų
Mes rimtai vertiname visus iš pacientų gautus atsiliepimus. Džiaugiamės ir aktyviai skatiname teikti pastabas ar pasiūlymus, kad galėtume tobulinti Jums teikiamas paslaugas. Jei jaučiatės nepatenkinti ar nusivylę kuriuo nors mūsų paslaugų aspektu, bet kuriuo metu išsakykite savo problemas bet kuriam mūsų komandos nariui.
Taip pat galite paskambinti telefonu, parašyti el. laišką arba kreiptis raštu į klinikos „Complex Smile“ praktikos vadovę Brigitą Žebrauskaitę.
Mes:
Išklausysime Jūsų rūpesčius ir nagrinėdami Jūsų problemas elgsimės su Jumis pagarbiai ir mandagiai.
Per 3 dienas raštu patvirtinsime, kad gavome Jūsų skundą.
Visapusiškai ištirsime Jūsų įvykį ar problemas, palaikysime ryšį su visais susijusiais darbuotojais. Per 10 darbo dienų parašysime Jums savo išvadas (jei per šį nurodytą laiką neįmanoma tinkamai atlikti tyrimo, parašysime Jums vėlavimo priežastis ir nurodysime datą, iki kurios tyrimas bus baigtas).
Sprendimą dėl skundo patvirtinsime raštu iš karto po to, kai baigsime tyrimą.
Pasimokysime iš Jūsų skunde iškeltų problemų, kad jos nepasikartotų.
Mūsų kontaktiniai duomenys:
Jei ir toliau nesate patenkintas mūsų paaiškinimu ar jo rezultatais, skundą galite pateikti:
Odontologų skundų tarnybai (angl. Dental Complaints Service, DCS)
-
Dental Complaints Service
37 Wimpole Street,
Londonas
W1G 8DQ - Skambinant iš Londono 020 8253 0800
- www.dentalcomplaints.org.uk
Pateikite atsakymą
KOMENTARAS
Vizitų atšaukimo ir užstato politika
Visų pacientų prašome laiku atvykti į kliniką, kad būtų išvengta nesklandumų ir kad visas klinikos darbo laikas būtų išnaudotas efektyviai.
Jei negalite atvykti, susisiekite su mumis kuo greičiau, bet ne vėliau kaip likus 48 valandoms iki vizito arba 72 valandoms iki chirurginės procedūros, ir mes pasistengsime perkelti vizitą Jums patogesniu laiku.
Jei neatvykstate į susitikimą ir apie tai iš anksto mums nepranešate arba nepateikiate svaraus paaiškinimo, o mes negalime paskirti laiko kitam asmeniui, vadovaudamiesi mūsų politika, galime reikalauti užstato ir imti mokestį, jei apie vizito atšaukimą ar pakeitimą pranešama per vėlai.
Neatvykimas arba pavėluotas atšaukimas
Jei neatvyksite į kliniką ar pavėluotai atšauksite konsultacijas, sukelsite nepatogumų klinikai, sau ir kitiems pacientams, kurie galėjo būti priimti Jums rezervuotu laiku. Neįvykę vizitai gali trukdyti odontologiniam gydymui ir sukelti nereikalingų planavimo problemų kitiems pacientams. Jei dėl kokių nors priežasčių negalite atvykti į kliniką, turėtumėte mums apie tai pranešti kuo greičiau, bet ne vėliau kaip:
likus 48 valandoms iki numatytos bendrosios odontologijos procedūrų pradžios;
likus 72 valandoms iki numatyto implantavimo ir kitų chirurginių procedūrų pradžios laiko.
Jei pakeisite arba atšauksite susitikimą likus mažiau nei 48 arba 72 valandoms iki susitikimo laiko, deja, užstatas nebus grąžintas, o norėdami rezervuoti būsimą susitikimą turėsite sumokėti naują užstatą.
Atkreipkite dėmesį, kad sekmadieniai ir švenčių dienos į šiuos terminus neįskaičiuojamos, todėl, norėdami atšaukti pirmadieniui ar kitai dienai po švenčių dienos suplanuotą susitikimą, turite apie tai pranešti žymiai anksčiau (atmetus savaitgalį ar šventines dienas iki vizito turi likti nemažiau kaip 48 arba 72 valandos).
Jei nesumokėsite užstato per sutartą laiką, pasiliekame teisę atšaukti Jūsų vizitą ir paskirti laiką kitam pacientui.
Atkreipkite dėmesį: NEREIKIA pasikliauti mūsų SMS žinutėmis kaip vieninteliu priminimu apie vizitą, nes mes neatsakome už neatvykimą į kliniką dėl to, kad negavote priminimo SMS žinute, neatsižvelgiant į jo negavimo priežastis.
Mūsų kontaktiniai duomenys: